Home » قرباني [اضحیة] » ایا دیوې قربانۍ ثواب ډيرو مړو ته بخښل صحیح دي اوکنه ؟

ایا دیوې قربانۍ ثواب ډيرو مړو ته بخښل صحیح دي اوکنه ؟

پوښتنه : دډیرو مرده ګانولپاره یوه قربانی کول اوثواب يئ ټولوته وربخشش کول جائز ده ؟ اوکه به دمرده ګانولپاره هم هریوه ته دژوندو په څیرمستقل قربانی کوی یعنی لکه څنګه چې څو،ژوندي کسان په یوه پوسه شریکیدائي نشی همداډول دډیرومردګانولپاره هم یوه قربانی کافی نده؟

الجواب– دمردګانو حکم دقربانی په باب کی له ژوندوڅخه جلاأوبیل ده یعنی دډیرو مردګانولپاره یوه قربانی کول هم کافی ده اوکامل ثواب ئي هرفرد فرد ته رسیدائي شی ،خود ژوندو لپاره داحکم نسته بلکی هرصاحب دنصاب به ځان ځان ته قربانی کوی ،

أشرف علی تهانوی رحمه الله)په امدادالفتاوی کی فرمائي ما مخکی ددی فتوی ورکړی وه چه مړي هم دژوندو په څیر دی دټولو لپاره یوه قربانی کافی نده بلکی دهرفردلپاره به مستقل قربانی وی ، چون په روایاتوکې ددي خلاف حکم ثابت ؤلهذا له هغه فتوی څخه رجوع کوم اواوس دا فتوی ورکوم چې په نفلې او تبروع قربانې کې دوه اوزیات تردوؤهم په یوه حصه کی شریک کول جائز دي ،،

البته مذکوره حکم هلته ده چه مرده په قربانی کولو وصیت نه وی کړي و الا فلا ،

(۱) لما فی امدادالفتاوی ۵۷۳ /۳ /مکتبه دارالعلوم کراتشی، أگر فوت شده عزیزو ں یاا هل بیت یاخاص رسول الله صلی علیہ وسلم ، کی طرف سے قربانی کی جاوی تو اس کا کیا طریقہ ہے أیا مثل دیگر شرکاء ہر ایک شخص کے طرف سے ایک ایک حصہ ہے میں   چندکوشریک کردی فقط ؟

جواب ایک ہے میں سب کو ثواب بخش سکتے ہیں فقط ، وأیضا قال ، میں کذشتہ سال زبانی فتوی دیا تها کہ جس طرح اپنی طرف سے قربانی کرنی میں ایک حصہ دوشخص کی طرف سے جائز نہیں اسی طرح غیرکی طرف تبرعا نفل قربانی کرنی میں خواه زنده کی طرف سے یامیت کی طرف سے ایک ایک حصہ دوشخص کی طرف سے جائز نہیں ،    مگر رویات سے اس کی خلاف ثابت  ہوا اس لے میں رحوع کرکی أب فتوی دیتا ہو ں کہ جو قربانی دو سری کی طرف سی تبرعا کی جاوی چونکہ وه ملک ذابح کی ہوتی ہے ، اورصرف اس دوسری کو ثواب پنہچاتی ہے اس لے ایک حصہ کئي کی طرف سے بہی ہوسکتا ہے جیسا کہ مسلم میں ہے کہ أپنی طرف سے ایک حصہ قربانی کرکی متعدد کو ثواب پهنچانا جائز ہے بس  یہ  بہی      ویسا  ہےہے ،،

(۲) وفی کفایت المفتی(۸/ الجواب ایصال ثواب کی لی ضروری نہیں کہ     گا ۓ میں سات آدمی کو ایصال ثواب کیا جاۓ جتنی آدمیوں کو پنهچانا منظورہوثواب بخش سکتے ہیں ِ

(3) ومثلہ فی فتاوی محمودیہ /17/410/، والله أعلم باالصواب

لیکوال : م /ابوزبیر

About admin